lördag 12 maj 2012

Fjärde veckan

Ligger lite efter i rapporteringen av mina I formveckor men förra veckan var iaf min fjärde vecka så jag ligger inte alls efter med själva träningen tack och lov!


Dag 1 (onsdag):
3 min rask gång
4 min joggning
3 min rask gång
3 min joggning
1 min rask gång
----------------------
14 min totalt


Dag 2 (lördag):
3 min rask gång
4 min joggning
2 min rask gång
4 min joggning
2  min rask gång
----------------------
15 min totalt


Dag 3 (söndag):
3 min rask gång
4 min joggning
2 min rask gång
4 min joggning
3 min rask gång
----------------------
16 min totalt 


Min kommentar: Det går lättare och lättare att springa när man väl har gett sig ut. Det som är svårt för mig är att sparka mig i baken och väl komma iväg. På helgen gav jag mig ut det första jag gjorde för att få det gjort. Deesutom är det jätteskönt att komma hem och duscha och sedan äta frukost! Jag känner mig  även mycket piggare och jag tror att jag t o m gått ner något/några kilon, det känns så på kläderna.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails